Google Ads (Adwords)

Dabartiniu laikotarpiu labai svarbu tapo būti matomam būtent internete.  Būti matomiems internete nepakanka vien tik gero SEO internetinei svetainei reikalinga ir reklama. 

Google paieškos reklama padeda pasiekti tikslinius klientus. Auditoriją kuri ieško būtent Jūsų prekių ar paslaugų.

Reklama veikia tokiu principu, jog mokate tik už vadinamus paspaudimus. Tai yra reklama rodoma tol kol kas nors paspaudžia ant jos ir būna nukreiptas į Jūsų svetainę. Visada mokate tik už rezultatą priklausomai nuo Jūsų pasirinkto tikslo.

Google Ads tikslai gali būti įvairūs: atvedimas potencialių pirkėjų į svetainę, žinomumo didinimas, skambučių, užklausų didinimas. 

Dažnas klausimas būna "kiek reikia investuoti į Google paieškos reklamą?" Visada rekomenduoju pradėti nuo nedidelio biudžeto ir tada jį didinti. Geriau išbandyti įvairius kanalus ir atsirinkti kas geriausiai tinka Jūsų verslui ir ten dėti didesnes pastangas ir resursus. Tik analizuojant gautus duomenis galima daryti išvadas. Tam, kad analizuoti duomenis reikia ne vienos dienos ar savaitės, o geriau kelių mėnesių duomenų, jog padaryti atitinkamas išvadas. Jei prekėms negalioja sezoniškumas tai paprasčiau.

Čia galite pamatyti kelis klientų grafikus, kaip tai atrodo, jog įsivaizduoti. Dėl klientų konfidencialumo negaliu rodyti kokia įmonė ir kiek investavo į kokią sritį. Bet labai aiškiai matosi tam tikri pokyčiai ir tendencijos. Iš jų galima darytis tik bendrines išvadas. Nes kiekvienas atvejis yra individualus.

Visos reklamos dalyvauja aukcijono principu, t.y. laimi aukščiausią kainą mokantis už reklamą. Tai reiškia, jog jei parduodate kažkokias prekes internetu, kaip pavyzdys, tas pačias gali pardavinėti ir pigu.lt kurie reklamai gali skirti žymiai didesnius pinigus ir jie visada bus aukščiau. Žinoma jie taip pat nenorės permokėti. Bet to, skelbimai turi būti tinkamai paruošti, nes google varikliai stebi ar yra sasajų su svetaine ir jei reklamuosite tai ko nėra pas Jus, ar klaidinančiai, tai tikėtina, jog pradžiai nureitinguos žemyn, vėliau gali visai blokuoti reklamą.

Žinoma pagrindinis dalykas kas turi būti tinkamai padarytas tai raktiniai žodžiai. Raktažodžių analizė. Tinkamas jų parinkimas ir tinkamas suvedimas su tinkamomis konfiguracijomis. Jei reikia ir taip vadinamos neigiamos atitikties žodžių išrinkimas. 

Dirbant su Google Ads galima pridėti ir Facebook Ads.

Trumpai parašykite kokie lūkesčiai iš Google Ads ir susisieksime aptarti plačiau

Create your website for free!