Virtualus asistentas (Chatbot)
Labai dažnai žmonės susirašinėdami pavyzdžiui su elektronine parduotuve mano, jog ten bendrauja su tikru žmogumi, nes būna kartais ir vardas žmogaus ir nuotrauka, bet tikrai ne visada taip yra. Virtualų asistentą naudoja jau daugybė įmonių. Dažniausiai tai klausimų paruoštukai. Tai kai programuojama pasisveikinimas su naujai aplankiusiu svetainę ir užduodami atitinkami klausimai arba suprogramuojami atitinkami atsakymai į klausimus. Bet virtualaus asistento galimybės yra žymiai didesnės. Įmanoma jį sujungti su CRM programa, siųsti klientams priminimus, priimti apmokėjimus, registruoti vizitui ir dar daugiau.
Kiekvienu atveju klientui yra programuojama, tai kiekvienas atvejis yra individualus. Tai gi ir kaina virtualaus asistento diegimo kiekvienu atveju skiriasi. Dėl technologinių naujovių ji nėra aukšta ir tikrai įkandama kiekvienam verslui. O jei paskaičiuoti laiko sąnaudas ar žmonių resursus tai ne tik nebrangu, bet ir susitaupo ir atsimeta krūva galvos skausmo ar darbo kurio niekas nenori daryti.
Trumpai parašykite kokie lūkesčiai iš virtualaus asistento ir susisieksime aptarti plačiau